Röster om Swedental

Förra gången ökade besökssiffran med 25% och 14 390 dagsbesök noterades på Swedental. Det är den näst högsta besökssiffran i mässans 42-åriga historia och många av utställarna var väldigt nöjda med sitt deltagande.

”Vi valde att presentera en stor nyhet på årets Swedental: i samband med företagets 50-årsjubileum donerar ägarfamiljen Eklund 50 miljoner kr till en ny stiftelse för odontologisk forskning och utbildning. Vi bjöd på bubbel i montern och fick ett mycket bra genomslag. Vår satsning på Swedental, med utökad monter, är den största vi gör i Norden i år. Och vi känner att vi träffat helt rätt!”
Anne-Kristin Ottosson, nordic general manager, TePe Munhygienprodukter

”I år var vi med för 40:e gången och årets mässa var en av de absolut bästa. Jag kan t ex inte minnas att det någonsin tidigare varit så mycket folk på torsdagen, alltså mässans första dag. Fredagen blev ännu bättre, men det är mer normalt. Vi hade fyra montrar, totalt över 300 kvadratmeter, och tusentals besökare. Det kan t ex illustreras av att vi bjudit på över 3 000 koppar kaffe. För oss är Swedental årets viktigaste exponeringstillfälle och vi är, totalt sett, mycket nöjda.”
Jan-Åke Österlund, mässansvarig, DAB Dental

”Vi ställer ut på Swedental för att nå ut till en stor potentiell kundgrupp och visa upp vårt digitala verksamhetsstöd, Lifecare Dental. Här träffar vi kunder, nya som gamla och har värdefulla diskussioner. Swedental är en nödvändig mötesplats för oss!”
Anders Strandh, Delivery & Project Manager, Tieto – Healthcare & Welfare

Medverka på Swedental

Läs mer om att ställa ut